Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Καληνύχτα μικρέ πρίγκιπα

«Εξημερώνω» σημαίνει «δημιουργώ δεσμούς». 
Δεν έχω την ανάγκη σου. Κι εσύ το ίδιο, δεν έχεις την ανάγκη μου. Για σένα, δεν είμαι παρά μια αλεπού όμοια με εκατό χιλιάδες άλλες αλεπούδες.
Μα, αν εσύ με εξημερώσεις, θα 'χουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο. Θα 'σαι για μένα μοναδικός στον κόσμο. Θα 'μαι για σένα μοναδική στον κόσμο...
Orangemoon2
Όμως, αν με εξημερώσεις, η ζωή μου θα μοιάζει σαν να την πλημμύρισε ο ήλιος. Το στάρι που είναι χρυσαφένιο, εσένα θα μου θυμίζει. Και θ' αγαπώ το θόρυβο του ανέμου καθώς θα περνάει ανάμεσα από τα στάχυα του σταριού.
Dsc03446
Δεν ξέρουμε παρά εκείνα που μας δίνουν την δυνατότητα να δημιουργούμε δεσμούς.
Αν θέλεις ένα φίλο, εξημέρωσε με!
Κι η αλεπού μου  δεν ήταν παρά όμοια με εκατό χιλιάδες άλλες. Όμως εγώ την έχω κάνει φίλη μου κι είναι τώρα μοναδική στον κόσμο.
Blue_moon
Δεν βλέπει κανείς πολύ καλά παρά μονάχα με την καρδιά. Ότι είναι σημαντικό, δεν το βλέπουν τα μάτια.

Είναι ο χρόνος που έχεις αφιερώσει σε κάτι και που το κάνει τόσο σημαντικό.

αποσπάσματα από το βιβλίο του Α.Σ.Εξυπερύ, Ο μικρός πρίγκιπας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...