Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Η ιστορία που ποτέ δεν αρχίζει...



γιατί δεν θεωρώ ότι το ποσοστό των επιμορφωμένων είναι αρκετό για να ... αρχίσει την ιστορία, ούτε η καθημερινή πρακτική είναι ικανή να ... αρχίσει την ιστορία, γιατί αν δει κανείς τα μέσα με τα οποία θα ... αρχίσει την ιστορία θα το ξανασκεφτεί, ακόμα κι αν του αρέσουν ... οι ιστορίες που αρχίζουν.




Kαι να μαι εδώ τώρα γεμάτη απορίες... Ποιο είναι το ποσοστό των επιμορφωμένων στην α/θμια; Ποιο είναι το ποσοστό των επιμορφωμένων στη β/θμια; (Επι συνόλου, όλες οι ειδικότητες, οι άλλες;;;;; στον Καιάδα;) Πόσοι τις χρησιμοποιούν τις ΤΠΕ; Πόσοι τις χρησιμοποιούν σωστά; Ποιος ορίζει το σωστά; Τι επιδιώκουμε ως μαθησιακό όφελος από τη χρήση τους; Υπάρχει έρευνα που να δείχνει αποτελέσματα; Οι μαθητές τι λένε; Ερωτήθηκαν ποτέ;  Μετά την α/θμια υπάρχει συνέχεια με ΤΠΕ στη β/θμια; Ποιας μορφής συνέχεια; Εξακολουθούν να είναι παθητικοί αποδέκτες ή΄τους δίνεται η ευκαιρία να δημιουργήσουν, να εκφραστούν, να επικοινωνήσουν; Ενδιαφέρει κανέναν η δημιουργια, η έκφραση και η επικοινωνία; Ασφάλεια και διαδίκτυο, αφορούν κανένα;

Υπάρχει όραμα; (δεν είμαι βέβαιη ότι θέλω να δω την απάντηση...)

Ποιο είναι το δικύβευμα; Η πολιτεία; H εκπαίδευση; Οι εκπ/κοί; Οι μαθητές; Το μέλλον; Το παρόν; Το ΕΣΠΑ; Η συμπλήρωση ωραριου; Η απορρόφηση πτυχιούχων;

Είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε απαντήσεις  ή θέλουμε να μας χαϊδεύουν τ αυτιά; Σ αυτόν τον τόπο η εκπαίδευση (όπως και πολλοί άλλοι τομείς) είναι λάστιχο στο πόσοι απόφοιτοι με παν/κό πτυχίο υπάρχουν.


Και απαντά η Έλενα η Ελληνιάδου (Απολογισμός Τ.Π.Ε. στην ελληνική εκπαίδευση !!!)
Αλλαγή στάσεων έχουμε ανάγκη όλοι, από την κορυφή (υπουργείο) μέχρι τα νύχια (εκπαδευτικοί, μαθητές, γονείς).
Έχει δίκιο ο Ars Long Vita Brevis aka Σωτήρης Τερζίδης (:)) ζούμε τη μέρα της Μαρμότας, χρόνια τώρα, αν και η αλήθεια ειναι ότι δεν αφορά μόνο αυτόν τον τομέα, αλλά το κράτος στο σύνολό του. Ή πάλι μπορεί να είναι οι 1000 και 1 νύχτες κατ επανάληψη...

ΥΓ
**** Το τραγούδι έμπευσμένο από το πρόσφατο άρθρο του Γιάννη Σαλονικίδη και από τη φράση του τότε Υπ. Παιδείας (από κείνο το "χαμένο στην ομίχλη" του χρόνου μακρινό 2000) που εμπεριέχεται στο Απολογισμός Τ.Π.Ε στην ελληνική εκπαίδευση):  
«Γιατί χάσαμε τη βιομηχανική επανάσταση ως χώρα, δεν πρέπει να χάσουμε την εποχή της πληροφορίας.» 
Tότε που στήσαμε το εργαστήρι της πληροφορικής του σχολείου, το οποίο ίδιο κι απαράλλαχτο ζει σήμερα σε μια  Steampunk  επανάσταση τις μέρες της τελευταίας λάμψης του... Τόσο λυπηρό...




1 σχόλιο:

  1. Γιατι;! Και αυτοι που θελουν να επιμορφωθουν στο δευτερο σταδιο και ειναι καθηγητες Αγγλικων να περιμενουν τοσα χρονια να ανοιξει και η ειδικοτητα τους στην επιμορφωση.....γιατι μαλλον δεν υπαρχει καποιος να επιμορφωσει καποιους που εχουν και την γλωσσα που χρησιμοποιειται κατα κορον διεθνως!!!!!! Κι εσυ περιμενε.... ποτε καποιος ''υπευθηνος-οι'' θα παρει μπρος να παει και αυτη η Παιδεια (με Π κεφαλαιο;) σε αλλο επιπεδο προς οφελος των μαθητων πρωτιστως
    Καλιτσης Γιαννης, καθ/της Αγγλικης στην Π/μια εκ/ση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...