Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Θα περπατάω ξυπόλητος...


Φέτος έκανα την επανάστασή μου!!! "Ο καθένας ετοιμάζει μια μικρή βαλίτσα με τα πράγματά του", δήλωσα περήφανη πια που σήκωσα και εγώ κεφάλι και θα γλύτωνα από την προετοιμασία.Πέταξα σε μια εντυπωσιακή τσάντα, που μου αγόρασε φίλη από το Μοναστηράκι, ό,τι βρήκα μπροστά μου - το ξερα ότι ως συνήθως θα είναι αταίριαστα μεταξύ τους τα ρούχα, πάλι σαν ουράνιο τόξο θα είμαι ντυμένη, αλλά διακοπές είναι,ποιος νοιάζεται;; και θαύμασα την ηρεμία μου πριν από το ταξίδι.
Η μεγάλη ώρα έφτασε και εγώ με το συγκρατημένο χαμόγελο αυτοκράτειρας παρέδωσα το βαλιτσάκι μου στην αγκαλιά του πορτ μπαγκάζ. "Ξέχασα τα ξυριστικά μου" ακούστηκε και πέτρωσα! "Πάω να τα πάρω" ψέλισα και ανέβηκα, ξεκλείδωσα και μπήκα στο ήσυχο σπίτι. Ξαφνικά ξύπνησε μέσα μου ο παλιός μου εαυτός και "σκανάρισα" το χώρο για να ανακαλύψω τι άλλο είχε ξεχαστεί. Άρχισα το γνωστό μονόλογο ειδών ανάγκης για διακοπές. "Οι παντόφλες του μικρού" κοκάλωσα. "Αχα, τις ξέχασε!!! Τώρα θα του δείξω!!!" Τις αναζήτησα,όντως τις είχε ξεχασει. Με μεγαλοπρέπεια που αρμόζει σε βασίλισσα κατέβηκα και τις κούνησα μπροστά του."Τις ξέχασες" θριαμβολόγησα. Για να έρθει αμέσως η πληρωμένη απάντηση : "Μα δεν τις χρειάζομαι!!!Θα περπατάω ξυπόλητος!!!" Απέμεινα να κοιτάζω ένα ζευγάρι σαγιονάρες περίλυπη...

ΥΓ Είναι προφανές ότι ξέχασα όχι μόνο τα ξυριστικά που είχα πάει να φέρω, αλλά και τις οδοντόβουρτσες.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...